Little Girl With Great Talent

I dont know why, but all that i wanna to show you is really cute. Seriously! Serious! And im not lied




Kan aku dah cakap kan. comel je lompat lompat. Macam ombak je tone dia tu. Ngee~ Yes im back after this post. My previous post memang aku malas gila nak taip tapi aku gagahi jua nak update, so aku update gambar je lah kan. Boleh gitu.
So lately, aku tertengok video seorang youtuber ni tau. Seriously mmg best, comel gila.
Ameera and Danea.
But Ameera one, people prefer call her as adik. Alah comel je si adik ikut muka bapa dia. Nak tengok youtube diorang nah winirfan1 


Comel kan? Yang paling best bab  yang Danea buat tutorial make up and make up challenge tu. Amboi
kemain lagi ye budak zaman sekarang dah pandai berangan. ihiks Tak lain tak bukan mesti ikut mama and papa diorang lah kan. 'bapa borek, anak rintik' Tak gitu uolsss? 


Sekarang ni aku dah ada tabiat baru. Tiap tiap malam refresh diorang punya youtube. Kot kot kalau ada video baru. Dah la depa ni comel lepas tu speaking english dengan slank lagi. tu yang aku terkesima gila uolsss. Aku respect la parent diorang sebab support dak dak ni nak buat apa. ikut minat diorang. Support apa yang anak diorang minat. Best kan? aku doakan Danea and Adik ni bila dah besar jadi orang yang berjaya! Ameen. eventhough aku tak kenal diorang. Hahaa 

Haaa diorang ni ada buat cover lagu tau. Alahai Teringin gak aku nak buat camni, tapi  maklumlah aku takde bakat nak nyanyi. Kalau nyanyi je, harapkan hujan turun je tau tak? Sedih uolsss
Oh ya. mama danea and adik ni ada blog tau, jom terjah blog dia. BLOG
okey sampai sini saja. Good bye

2 comments: