Blogger Pilihan Saya 2013 x_x

Since aku buat blog ni, macam macam pahit manis suka duka aku dah lalui. Pengalaman pahit bila tak ada orang koment entry aku. Pengalaman manis bila followers aku meningkat even sikit. Blogger baru kan? Readers masih banyak masa untuk menilai blog aku. Ya aku sedar. blog aku buruk, huwaaaa (rendah diri) Dah malas aku nak beremosi di pagi hari. Gila awal aku bangun, semata mata nak update blog. Apa mimpi aku mimpi nak update ni? ya blogger blogger lama dah alami asam garam kehidupan sebagai part time blogger mahupun full time. 

Disini aku 5 blog pilihan dimana tiap masa, tiap malam, tiap saat tiap kali aku pegang laptop dengan adanya wifi akan aku berblogwalking ke lima blog ini. Wah wah. Bukan entry terbaru je aku baca, first entry hingga ke lubang cacing aku baca hokeyh (serius). So blog pertama pilihan aku mestilah:


1. Blog Elly In Wonderland  [tekan link untuk ke blog elly]


Elly in wonderland. Angan angan sampai ke bintang. Blog si mama vouge yang dikurniakan dua orang plincess(princess) yang bernama Danea dan Ameera. Blog dia ni bila tiap kali aku baca entry tu, aku rasa macam ada dekat overseas dah ni. Mana taknya, bila tiap kali dia update pasal luar negara, mau tak jealous aku. 'elly, nak ikut g oberseas boleh tak?' Macam macam tempat dia dah pergi, Phuket Rome Singapore Guangzou Beijing Bali dan Bandung. Rata rata banyak tempat dia pergi untuk urusan bisnes. Bisnes. 

Elly ada satu bisnes. Tsugoi. Apa yang penting, elly seorang mama kepada dua orang anak yang sangat sporting. Yeyyy tu yang aku suka. Apa yang menarik tentang blog Elly ialah topik yang dibawa adalah banyak berkaitan percutian dan makanan yang lazat serta kehidupan seharian dia.




2. Blog Hazrey; i am being random [tekan link untuk ke blog Hazrey]



Yey. i am being random. Mungkin satu tagline untuk satu satu blog lelaki yang menjadi pilihan aku. Seorang blogger asal dari johor dan blog beliau pernah memenangi The Most Vocal Blog for Media Social Award pada tahun 2012. Hebak tak? hebak kan? Si hazrey ni Sometimes a Journalist, Sometimes Thundercats. 

Apa yang menterkesimakan aku, aku mula jumpa blog hazrey ni melalui instagram. Yey memukau sungguh pandangan aku melihat gambar gambar yang beliau post. Cantik stunning. Dah boleh jadi photographer gitu. 



3. Blog Namee Roslan [tekan link untuk ke blog Namee]




Namee Roslan. Mengklasifikasikan blog beliau sebagai Zon Gembira. Seorang wanita yang sudah berkahwin dengan pilihan hatinya Isham. Ramai yang mempertikaikan kenapa dia berkahwin dengan Isham. Tapi dia sudah biasa dengan pertanyaan kawan kawannya. Mungkin sudah jodoh mereka. Asalkan namee dan isham berbahagia ya. Moga dapat anak cepat cepat ye (eh!) Blog namee ni ada banyak tips tau, better korang terjah blog namee sekarang.




4. Blog Totin Jamain [tekan link untuk ke blog totinx]


Totin. Comel je nickname seorang doktor, wife kepada emmet, seorang part time model(maybe) . seorang yang agak sempoi. Seorang doktor yang berkeyakinan tinggi serta berprinsip dengan tagline Biar kena maki, jangan patients mati. 

Baru saja bergelar seorang isteri pada tahun 2013. Seorang yang fasih dalam bahasa jawa. Totin sangat sensitif dengan umurnya dan dia forever 21. Lol katanya. Padahal dah tua dah totin tu :p Jom terjah blog totin ramai ramai? Totin comel. Suka sangat tengok muka dia. Yang paling best, totin selalu kena on call. laaa kesian pengantin baru.


5. Blog Marya [tekan ink untuk ke blog marya]

Blog marya. seorang gadis kacukan cina(mungkin) yang mempunyai mata yang sepet tapi comel. Marya ni pandai uolssss. eh? Sekarang marya last sem untuk ijazah dia. Marya suka berangan, sebab tu blog marya harapan hanya impian. Impian yang tak akan jadi realiti. Realiti yang tak akan pernah muncul. Eh marya? betul ke ni?


Okey uols. tu je blog yang sentiasa menjadi tatapan aku setiap masa. Huaaa Oh ya. Blog mereka ini sentiasa ada kat blog list aku k. thankssssssssssss :)

5 comments:

  1. blog namee roslan suke gak bace :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn? lagi lagi yang kat popular posts tu :)

      Delete
  2. terima kasih sebab promote blog2 ni... sekarang tgh enjoy di blog Hazrey :)

    follow dan singgah sini,. jemput ke blog sata okay ?

    http://silangkatafaiz.blogspot.com/2013/03/motokar-wira.html

    ReplyDelete