Setia Hujung Nyawa - (by link of episode)

Assalamualaikum [UPDATED]


   Sementara aku tengah takda idea/topik nak diupdate dalam blog picisan rojak ni kann, baik aku update cerita pasal setia Hujung Nyawa ni. Ada paedah ye dakkk? haha. Actually, dulu masa zaman kegemilangan drama (dulu tak dulu sangat. lol) ni aku tak up to date sangat tengok drama ni on time. Last last aku fikir masak masak nak layan drama ni online. Kalau ada kat youtube pun yang promo je kann? Kalau tak silap aku la kan. So, sharing is caring. Aku nak share korang link by episod Setia Hujung Nyawa ni. Haha paedah gakkk.

Setia Hujung Nyawa - Episod 01
Setia Hujung Nyawa - Episod 02
Setia Hujung Nyawa - Episod 03
Setia Hujung Nyawa - Episod 26
Setia Hujung Nyawa - Episod 27
Setia Hujung Nyawa - Episod 28

**Episod 27 tu sepatutnya ak updated semalam, tapi baru hari ni dia publish kat dailymotion. dah keluar dekat laman web apa tahh tak ingat. 

(NOTA: Link akan diupdate dari masa ke masa utk memudahkan lagi kerja engkorang layan movie memalam buta)

Haaaa. Bukan cerita Setia Hujung Nyawa ni je ada. Adam Hawa especially! Ahaks. Bercakap bedasarkan pengalaman. Rumah aku tadakk astro, so aku ambil langkah insiatif dengan tengok Adam Hawa dekat dailymotion itu ari. Pandai kannn? Hahaha Ni ada link channel channel yang upload drama melayu yang best kebabommmm:
  1. Kepala Bergetar
  2. http //papankekunciku.blogspot.com
  3. dramatvonline
Berdasarkan pengalaman aku jugak selama aku layan drama kat dailymotion ni tak pernh hang atau berhenti henti macam youtube tu. Fully laju gila line. Ahaks. Biasa lah wifi jiran. Lol. 








#Motif sangat aku letak gambar Zain dengan El ni. Sebab diorang sweet sangat dalam cerita ni. Nak jugak macam ni. Can i? lolo. Okay enjoy the drama. Dropbababasssssssssssssss.


No comments:

Post a Comment