Luahan Hati [part 2]



SAMBUNGAN DARI PART 1

........... Balik je rumah aku terus lari naik tangga. Nak cari abang dia. Sebab apa? Sebab nak minta no telefon lelaki tadi. Abang tu baca satu satu, aku ingat. *Zzeeeeeeeeeezzzzzzzz*

Bunyi apa tu dalam hati aku cakap. Tengok luar kat rumah ad Proton preve masuk. Tak semena mena keluar la cikgu Salwa(cikgu praktikal) aku. zassss Dia terus marah cakap macam ni kat aku, ''kau pehal tinggal dia malam malam. Dah malam ni, berani je tinggal dia'' Dalam hati aku, eh dia ni pahal lelaki kot! Ggr! Geram! Aku terus kejar lelaki tadi terus naik tangga. Satu persatu bilik aku cek, tapi malang. Dia lesap macam tu je. Yang ada dalam rumah tu, family family terdekat aku je. Allah!


zuppppppp! Aku terus terbangun! Tengok jam yang pukul 10 lebih. Bangun je dari mimpi tersebut, aku terus cuba mengingati nombor telefon lelaki mimpi tadi. 01776 blergh. Tu je aku ingat. Perasaan menyesal dalam diri aku datang membuak, aku dapat rasakan yang mimpi tu betul. Realiti dalam hidup aku. Haizzzz


Sekarang, aku sedang merindui ya amat dekat lelaki tu. Nama pun tak sempat tanya.



Kini, aku sendirian. Memikirkan lelaki mimpi tadi. InsyaAllah aku akan buat episod pasal lelaki mimpi tadi. Kalau ada bakat, akan ku tulis satu novel bertajuk 'Lelaki Mimpi' Tak salah nak berangan. Lagu Asmida, Mimpi sampai ke langit akan membuktikan aku bahawa betapa perasannya aku sampai nak buat novel bagai. Tapi yang betul, aku sangat merindui si lelaki mimpi itu. 



Dah habis dah luahan hati aku ni. Gila pendek part 2. Baik terus sambung part 1 je kann. Ah nak jugak buat by part! Ggr






Aku yakin korang semua dah tak ada kerja dan sangat boring dikala petang yang panas ni kan. Why not korang add, follow aku kat facebook, twitter dan instagram kan. Ada jugak paedah ye, ye dakkk? Hahaha gaya macam gila desperate je kan. Ah peduli apa aku. 


Aku tetap juga nak suruh korang add/follow aku. Yang dah friend dengan aku tu toksah nak ngada ngada unfriend pastu sed request lagi ea. Pukul bontot kang. Yang kat twitter pulak jangan ngengada nak unfollow pastu kau tak follow balik. Ni cari nahas namanya. Muahahahha.



**Just click on he picture okay, you will be direct go to my page.
Sekian dari si desperate!
(Jangan nak menilai aku macam tu oi) muahahaha

No comments:

Post a Comment