Imagination. Fiction

Imagination is more important than knowledge. Without imagination, your dream would not come true. so, let imagine; Let our dreams come true. *is trying to speaking*

Kamik mintak maaf ya sudah lama bha tak update blog nya. Kamik busy sekali, busy mengalahkan PM kita, si najib itu. Tau tau udah bulan mei. Bulan kelima dalam 2013. ya ya. Kamik suka, tak lama lagi kamik mau sambung study bha. *is trying to be sabahan*

Setalah hampir tiga minggu tak update blog, cara penulisan semua dah hancur lebur. Ditambah lagi, dah lama tak belajar BM. So, kalau agak agak ayat aku tunggang langgang, mohon maafkan aku. hihi. Perkara yang tak disengajakan. 
     Masa kecik dulu, memang selalu banyak berangan. First thing ialah akan berangan pasal nak jadi itu lah ini lah kannn. Tapi bila dah besar ni, cara pemikiran kita nak yang lagi besar. Ada faham? xD contohnya macam ni, Baru umur 18, tapi dah berangan macam orang umur 26. Haaaaa macam tu. Macam aku lah sekarang ni. Dah jadi lepasan sekolah, tak kerja, so bila kat rumah sesorang mulalah otak ni fikir macam macam. hihihi. Bila dah berangan tu haaa ambik ketawa melekek-lekek sesorang. Haha
first imagination:

1: teringin sangat bila dah kahwin nanti, dapat tidur dengan suami. Jalan jalan shopping dengan suami. Kan? alangkah bahagianya. first problem is, siapa bakal suami saya?

2:imagine me sambung belajar. memang sejak abang abang masuk U, rasa macam best pulak. Dengan campus life yang sepoi sepoi je. Campus life dengan school life ni berbeza kann? kalau kat sekolah ni kena ikut masa buat itu ini. Kalau kat U, lain kan? Omg. Bila ni UPU nak keluar? nak masuk U. Insyaallah
Korang doakanlah aku eh dapat masuk UPM, hihi nak terbang ke Sarawak ookeyyy lepas ni

3: yang ketiga rasanya dah tak ada apa dah. Sebab aku tengah mati kutu tak tau nak tulis apa. Seriesly entry ni dah terperap je dalam draf. idea tak masuk. korang bagilah aku idea mcm mana nak dapatkan idea biar masuk dalam otak ni. Ayat dah macam apa dah ni. Help me help me

**Tajuk post nak gah je, tapi hasilnya macam taik. HELP ME!

1 comment:

  1. jom sertai ga awesome ni ---> http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/

    ReplyDelete