Minat semata mata.

Yeahhhh guys and girls.

      Im coming bebeh. Update blog petang selasa ni memang best. Best sebab apa? Sebab 22.01.2013 aku dah lulus Ujian berkomputer Bahagian I which means Ujian Komputer yang korang selalu buat lepas ceramah KPP 5 jam. Oh ya. Aku ambil lesen kereta and motor 1K+++ dekat Akademi Memandu Ngah. So far, memang okay la 'kot'. Aku dapat 42/50(84%) cukup cukup makan je uolss. Tapi alhamdulillah. Syukur kepada Allah yang maha Esa. Stop pasal lesen tu haa.

Yang sekarang ni aku nak cakap pasal Lawson. Danggg. Sapa Lawson tu? Anak lelaki undang undang? lulz. auta!
Lawson are a four-piece band based in London. Originally from Liverpool, Brighton, Nottingham and Sheffield; Andy Brown, Adam Pitts, Joel Peat and Ryan Fletcher all moved to London to follow their dreams.
Actually, Lawson ni satu kumpulan. Yang penting, Lawson lebih baik daripada One Direction yang annoying tu. Seriously babe. I hate 1D's :) 'I'm sick of everyone saying 1D's better...Lawson is more awesome :D'  (mohon peminat 1D's jangan benci aku) 



From left: Ryan, Andy, Adam and Joel






Kannn????? Aku dah cakap depa ni lebih bagus daripada One Direction tu. Kann? Bagus kan. Actually, aku minat gila kat Lawson ni. Maksud aku, bukan lah minat macam taksub gila. Just minat as Entertainment bagi aku. Hiburan semata mata. Okey. Till then...
Sincerely,
suhana



No comments:

Post a Comment