A daughter

Assalamualaikum.



Tengah sesedap kunyah gula getah, tetiba tergigit lidah. Itulah saat paling indah yang aku pernah lalui. Sakit tak terkata. Sakit? Indahkah ia? Taksemua sakititu indah. Mustahil sekali sakit itu indah. Sakit yang paling sakit ialah sakit hati. Geram, marah, kecewa pada seseorang. Hati yang sakit susah diubati. Ok stop. Malas aku nak beremosi di malam yang sunyi ini.
        So, what going next? Okaylah disebabkan aku newbie dalam blogging ni kan, *newbis lah sangat* aku nak cerita serba sikit pasal aku. Cewahh. Bajet artis katekoooo. Lets we start travel, scroll until boring. Lu

Siapa pemilik blog allsuhanamoments ni? Asal baca je bajet macam blog english. Tapi salah. Anda salah. Ianya hanya blog picisan yang berperisa rojak. Tapiii itu tak bermakna anda boleh makan blog ni sesuka hati hanya kerna ianya berperisa rojak! Lulz *merepek*. Nama owner blog ini Suhana Ibrahim. Anak perempuan kepada En Ibrahim dan Pn Che Ah. Selamat dilahirkan di Hospital Kluang pada tanggal 01.12.1995. Yaa! Ini bermakna owner blog ini sudah berumur 17 tahun 1 bulan 2 minggu dan 6 hari.

Aku seorang pelajar lepasan spm sejak 29 november 2012 bersamaan dengan paper akhir spm iaitu Sains Pertanian. Perasaan gembira yang tak terkata. Bayangkan, aku senyum lebar sambil jerit selepas keluar dari dewan peperiksaan. Sudah habis sekolah rupanya aku.



From left: Aimi(apis's wife), Syahirah(unknown's wife), Atiqah(unknown's wife), Nabilah(crush to Naha), Mastura(crush to Arif), me(single), Farah(aliff's crush)


                 Lihatlah. Masa ni dalam pukul 2ptg. budak lain semua dah balik except budak seni. Sebab depa ada paper petang tu. Sepatutnya ada sembilan orang tapi sorang balik rumah :(, lagi sorang dia ada subject tambahan petang tu. Terpaksa lah kiteorang bergambar tanpa kawan kami. Ok then. Aku jenis suka menaip. Menaip benda yang tak berfaedah. bayangkan. Kalau uolss perasan, ayat aku macam tunggang terbalik. serious aku cakap. Sendiri baca, aku dah perasan. But who care kan? Aku tak tahu apa yang aku paling suka. Tapi aku ni jenis yang suka semua benda. haha. Gile! Haa yang paling penting, i do love Photography. Tapi aku tak tahu macam mana nak melaksanakan 'love' tu. Aku suka tengok gambar gambar yang menarik (kot).

Okayy. sampai situ je. POST INI AKAN  DIUPDATE DARI SEMASA KE SEMASA. Sekian



No comments:

Post a Comment